StoneStyle márka garancia

§1 FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK

  1. Gyártó, garanciavállaló - a StoneStyle márka tulajdonosa, azaz a Primagran Sp. z o.o. melynek székhelye Lengyelországban található: Żuławki 15C, 82-103 Stegna, Cégjegyzékszáma 0000367567, Regon (statisztikai) számjel 221041203, Adószám: 9571039974, BDO szám: 000150841.
  2. Fogyasztó - az a természetes személy, aki a Primagrantól vásárol termékeket anélkül, hogy bármilyen kapcsolatban állna üzleti vagy szakmai tevékenységével.
  3. Gránit mosogatók - StoneStyle mosogatók, amelyeket a Garanciavállaló gyárt konglomerátumból.
  4. Csaptelepek - konyhai csaptelepek, amelyekre a Garanciavállaló garanciát vállal.
  5. Tartozékok - szifonok, adagolók, táblák, feltekerhető lefolyók és csepegtető betétek és egyéb konyhai felszerelési cikkek, amelyekre a Garanciavállaló garanciát vállal.
  6. Termékek - Gránit mosogatók, csaptelepek és kiegészítők együtt.

§2 A GARANCIA HATÁLYA

  1. Ez a garancia a Termékekre vonatkozik.
  2. A jelen garancia feltételei csak a Fogyasztók által vásárolt Termékekre vonatkoznak.
  3. A garancia csak abban az országban érvényes, ahol a terméket közvetlenül a Gyártótól vagy annak hivatalos forgalmazójától vásárolták  meg.

§3 PRIMAGRAN NYILATKOZATOK

  1. A termékek megfelelnek az európai minőségi szabványoknak, és hibamentesen készültek.
  2. Garantáljuk a Termékek megfelelő működését, feltéve, hogy azokat a StoneStyle márka Garanciális Útmutatója szerint telepítik, használják és tartják karban.

§4 GARANCIÁLIS IDŐSZAK

  1. A garancia időtartama:
    1.  Gránit mosogatók esetében - 10 év;
    2. Csaptelepek esetében:
      1. Öntvény - 5 év;
      2. Fej (feltéve, hogy szűrőfejek vannak felszerelve) - 2 év;
      3. Krómozott felület - 2 év;
      4. Festett felület - 1 év;
      5. Egyéb gumitömítések, 2-funkciós fejek - 1 év;
    3. Tartozékok, kivéve az adagolókat - 2 év;
    4. Adagolók esetében:
      1. INOX és réz esetében – 2 év;
      2. Krómozott, aranyszínű, bézs, fekete és grafit - 1 év
  2. A garanciális időszak kezdete a Termék Fogyasztónak történő átadásának időpontjában kezdődik.

§§ A GARANCIAVÁLLALÓ FELELŐSSÉGE

  1. A garancia a termék minden olyan gyártási hibájára kiterjed, amely a garanciás időszak alatt a Garanciavállaló hibájából ered.
  2. A garanciavállaló felelőssége a gránit mosogatók esetében kiterjed azok szerkezeti anyaghibáira, azaz a gránit mosogatókban előforduló elszíneződésekre és belső repedésekre, valamint a gyártási folyamat során fellépő deformációkra, azzal a feltétellel, hogy ezek nem minősülnek a gránit mosogató hibájának vagy hiányosságának, és nem tartoznak ezen garancia hatálya alá a technológiai folyamatból adódóan:
    1. a vetemedés és/vagy a legfeljebb 2,5 mm-es vastagságváltozások vetemedésként jelentkeznek, ami a gránit mosogató megfelelő beépítésével ellensúlyozható.
    2. 2,5 mm-nél nagyobb vetemedések és/vagy vastagságváltozások a gránit mosogató felszerelése után.
  3. A Garanciavállaló felelőssége a Csaptelepek és Tartozékok tekintetében kiterjed különösen azok teljességére, szerkezeti anyaghibáira:
    1. a csapteleppel kapcsolatban - a készlet teljessége, a csaptelep testének tömítettsége, a fej hatékonysága, a bevonat tartóssága, a tömlők és tömítések tartóssága,
    2. a szifonok esetében - a készlet teljessége, az automatikus szifon mechanizmusának hatékonysága, a rendszer és a tömítések tömítettsége,
    3. adagolók esetében - teljesség, a mechanizmus hatékonysága, a rendszer tömörsége, a bevonat tartóssága.

§§ A FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

  1. A garanciavállaló mentesül a felelősség alól a Termék olyan hibáiért, amelyek nem a Termékben rejlő okok miatt keletkeztek annak Fogyasztó részére történő átadásakor.
  2. A garancia nem terjed ki azokra a karbantartási tevékenységekre, amelyeket a Fogyasztó a Telepítési kézikönyvben leírtak szerint elvégezhet, pl. tisztítás, vízkőmentesítés, folyamatos felületkarbantartás, a Termék ápolása.
  3. A garanciavállaló nem vállal felelősséget a következőkből eredő hibákért:
    1. hibás mechanikai, termikus vagy kémiai károsodás,
    2. A termék károsodását okozó nem megfelelő össze- vagy szétszerelése, beleértve a nem megfelelő lyukasztást vagy lyukfúrást az utasításoknak megfelelően, beleértve, de nem kizárólagosan, a gránitmosogatók felszerelése utáni lyukasztást vagy fúrást.
    3. A StoneStyle márkára vonatkozó garanciális utasításoknak nem megfelelő módosítások és javítások,
    4. Nem eredeti alkatrészek használata a Termék összeszerelése, szétszerelése vagy javítása során,
    5. Nem megfelelő karbantartás és ápolás, különösen a nem megfelelő tisztítószerek használata,
    6. Egyéb hibák, amelyeket a Fogyasztó kellő gondosságának elmulasztása okozott,
    7. A víz vagy a berendezés nagymértékű szennyeződése, amely a termék károsodását okozza,
    8. A Termékek a rendeltetésüknek nem megfelelő módon használata.
    9. A Termékek normál használatból eredő kopása és elhasználódása.
  4. A Termék hiányosságát a Fogyasztónak legkésőbb a Termék átadását követő 14 naptári napon belül jeleznie kell. A Termék hiányosságára vonatkozó reklamáció ezen időpont után történő benyújtása kizárja a Garanciavállaló felelősségét.
  5. A Garanciavállaló nem felel az e bekezdésben leírt okok bármelyike által okozott személyi vagy vagyoni károkért. A garancia nem terjed ki a gránit mosogatók olyan hibáira, amelyek alapján egy adott gránit mosogató B kategóriás terméknek minősül, és ennek következtében az adott gránit mosogató eladási árának csökkentését eredményezik.
  6. A garancia nem terjed ki a mechanikai károkra, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, a szándékos vagy véletlen károkra, a gondatlanságból eredő károkra, a normál elhasználódásból eredő károkra, a kopásból vagy karcolásból eredő károkra, beleértve a gránit mosogató felületén más konyhai tartozékok karcolásából által okozott károkat.

§7 PANASZELJÁRÁS

  1. A panasz bejelentése.
    1. A reklamációt a hiba felfedezése után haladéktalanul be kell jelenteni.
    2. A panasz bejelentésének a következőket kell tartalmaznia:
      1. Fogyasztói adatok (név, elérhetőségek),
      2. a reklamált termék neve,
      3. vásárlást igazoló bizonylat (számla),
      4. a hiba részletes leírása, fényképes dokumentációval alátámasztva,
    3. Ha a reklamációban hiányosságok lennének a 7.1.2. pontban foglaltaknak megfelelően, a garanciavállaló felhívja a Fogyasztót, hogy azt meghatározott, de legalább 7 napon belül egészítse ki. Ebben a helyzetben a garanciavállalónak a bejelentés feldolgozására rendelkezésre álló határidő a hiányosságok pótlásának időtartamával megfelelően meghosszabbodik.
    4. A fogyasztónak reklamációs bejelentést kell küldenie a Garanciavállalónak:
      1. e-mailben a Garanciavállalónak ([email protected]), vagy
      2. írásban a következő címre: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Lengyelország.
    5. A Garanciavállaló a panasz beérkezésétől számított 14 naptári napon belül megvizsgálja a panaszt, és választ küld a Fogyasztónak a címére, amelyben tájékoztatást ad a következőkről:
      1. a panasz elfogadásáról, valamint a panasz kezelésének módjáról, vagy
      2. a panasz indokolással történő elutasításáról.
  2. Jogosultság.
    1. A garanciális jogosultságok közé tartozik:
      1. megjavítja a terméket, vagy
      2. a hibás Terméket egy új, hibátlan Termékkel cseréli ki, vagy
      3. a Fogyasztó által kifizetett ár egy részének (árengedmény) vagy teljes összegének visszatérítése.
    2. A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a hiba kijavításának módját a fenti bekezdésben meghatározott lehetőségek közül válassza ki.
    3. Ha a hibás Termék kicserélése hibátlan Termékre nem lehetséges, a Fogyasztó jogosult a kifizetett ár visszatérítésére.
    4. A Garanciavállaló nem viseli a Termék szétszerelésének és újbóli összeszerelésének költségeit, és nem felel az ebből eredő károkért.
    5. Az új Termék kiadásának vagy a teljes vételár visszatérítésének feltétele, hogy a hibás teljes Terméket a Garanciavállaló költségére először vissza kell küldeni a Garanciavállalónak. A visszaküldött terméket megfelelően biztosítani kell. Visszaküldési cím: Primagran Sp. z o.o., ul. Starocińska 8, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Lengyelország.
    6. A felismert hibákat a Garanciavállaló költségére a reklamációs igény elismerésétől számított 14 munkanapon belül kijavítják. Abban az esetben, ha pótalkatrészek behozatalára van szükség, a Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Fogyasztó előzetes tájékoztatása után meghosszabbítsa a fent említett határidőt.

§8 INDOKOLATLAN KÖLTSÉGEK

  1. Az indokolatlan panaszok minden költségét a Fogyasztó viseli a jelen Garancia keretében.

§9 A FOGYASZTÓ KÖTELEZETTSÉGEI

  1. A részletes telepítési, karbantartási és üzemeltetési szabályokat a StoneStyle márka telepítési útmutatója tartalmazza. A fogyasztó köteles elolvasni és betartani a garanciális feltételeket, a StoneStyle márka telepítési útmutatóját.

§10 KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

  1. Abban az esetben, ha a reklamációt elfogadják és a terméket kicserélik, a garanciális időszak újrakezdődik. Ha a Garanciavállaló kicserélte a Termék egy részét, a garanciális időszak csak a kicserélt termékrészre vonatkozóan indul újra.
  2. A garanciális idő meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a garanciális tárgy hibája miatt nem tudta azt használni.
  3. A jelen Termékszavatosság semmilyen módon nem zárja ki, korlátozza vagy felfüggeszti a Fogyasztónak az eladott termék hibáira vonatkozó garanciális rendelkezésekből, vagy az eladónak az áru szerződésszerű nem megfelelősége miatti felelősségéről szóló rendelkezésekből eredő jogait.