StoneStyle márka garancia
§1 FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK
- Gyártó, garanciavállaló - a StoneStyle márka tulajdonosa, azaz a Primagran Sp. z o.o. melynek székhelye Lengyelországban található: Żuławki 15C, 82-103 Stegna, Cégjegyzékszáma 0000367567, Regon (statisztikai) számjel 221041203, Adószám: 9571039974, BDO szám: 000150841.
- Fogyasztó - az a természetes személy, aki a Primagrantól vásárol termékeket anélkül, hogy bármilyen kapcsolatban állna üzleti vagy szakmai tevékenységével.
- Gránit mosogatók - StoneStyle mosogatók, amelyeket a Garanciavállaló gyárt konglomerátumból.
- Csaptelepek - konyhai csaptelepek, amelyekre a Garanciavállaló garanciát vállal.
- Tartozékok - szifonok, adagolók, táblák, feltekerhető lefolyók és csepegtető betétek és egyéb konyhai felszerelési cikkek, amelyekre a Garanciavállaló garanciát vállal.
- Termékek - Gránit mosogatók, csaptelepek és kiegészítők együtt.
§2 A GARANCIA HATÁLYA
- Ez a garancia a Termékekre vonatkozik.
- A jelen garancia feltételei csak a Fogyasztók által vásárolt Termékekre vonatkoznak.
- A garancia csak abban az országban érvényes, ahol a terméket közvetlenül a Gyártótól vagy annak hivatalos forgalmazójától vásárolták meg.
§3 PRIMAGRAN NYILATKOZATOK
- A termékek megfelelnek az európai minőségi szabványoknak, és hibamentesen készültek.
- Garantáljuk a Termékek megfelelő működését, feltéve, hogy azokat a StoneStyle márka Garanciális Útmutatója szerint telepítik, használják és tartják karban.
§4 GARANCIÁLIS IDŐSZAK
- A garancia időtartama:
- Gránit mosogatók esetében - 10 év;
- Csaptelepek esetében:
- Öntvény - 5 év;
- Fej (feltéve, hogy szűrőfejek vannak felszerelve) - 2 év;
- Krómozott felület - 2 év;
- Festett felület - 1 év;
- Egyéb gumitömítések, 2-funkciós fejek - 1 év;
- Tartozékok, kivéve az adagolókat - 2 év;
- Adagolók esetében:
- INOX és réz esetében – 2 év;
- Krómozott, aranyszínű, bézs, fekete és grafit - 1 év
- A garanciális időszak kezdete a Termék Fogyasztónak történő átadásának időpontjában kezdődik.
§§ A GARANCIAVÁLLALÓ FELELŐSSÉGE
- A garancia a termék minden olyan gyártási hibájára kiterjed, amely a garanciás időszak alatt a Garanciavállaló hibájából ered.
- A garanciavállaló felelőssége a gránit mosogatók esetében kiterjed azok szerkezeti anyaghibáira, azaz a gránit mosogatókban előforduló elszíneződésekre és belső repedésekre, valamint a gyártási folyamat során fellépő deformációkra, azzal a feltétellel, hogy ezek nem minősülnek a gránit mosogató hibájának vagy hiányosságának, és nem tartoznak ezen garancia hatálya alá a technológiai folyamatból adódóan:
- a vetemedés és/vagy a legfeljebb 2,5 mm-es vastagságváltozások vetemedésként jelentkeznek, ami a gránit mosogató megfelelő beépítésével ellensúlyozható.
- 2,5 mm-nél nagyobb vetemedések és/vagy vastagságváltozások a gránit mosogató felszerelése után.
- A Garanciavállaló felelőssége a Csaptelepek és Tartozékok tekintetében kiterjed különösen azok teljességére, szerkezeti anyaghibáira:
- a csapteleppel kapcsolatban - a készlet teljessége, a csaptelep testének tömítettsége, a fej hatékonysága, a bevonat tartóssága, a tömlők és tömítések tartóssága,
- a szifonok esetében - a készlet teljessége, az automatikus szifon mechanizmusának hatékonysága, a rendszer és a tömítések tömítettsége,
- adagolók esetében - teljesség, a mechanizmus hatékonysága, a rendszer tömörsége, a bevonat tartóssága.
§§ A FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA
- A garanciavállaló mentesül a felelősség alól a Termék olyan hibáiért, amelyek nem a Termékben rejlő okok miatt keletkeztek annak Fogyasztó részére történő átadásakor.
- A garancia nem terjed ki azokra a karbantartási tevékenységekre, amelyeket a Fogyasztó a Telepítési kézikönyvben leírtak szerint elvégezhet, pl. tisztítás, vízkőmentesítés, folyamatos felületkarbantartás, a Termék ápolása.
- A garanciavállaló nem vállal felelősséget a következőkből eredő hibákért:
- hibás mechanikai, termikus vagy kémiai károsodás,
- A termék károsodását okozó nem megfelelő össze- vagy szétszerelése, beleértve a nem megfelelő lyukasztást vagy lyukfúrást az utasításoknak megfelelően, beleértve, de nem kizárólagosan, a gránitmosogatók felszerelése utáni lyukasztást vagy fúrást.
- A StoneStyle márkára vonatkozó garanciális utasításoknak nem megfelelő módosítások és javítások,
- Nem eredeti alkatrészek használata a Termék összeszerelése, szétszerelése vagy javítása során,
- Nem megfelelő karbantartás és ápolás, különösen a nem megfelelő tisztítószerek használata,
- Egyéb hibák, amelyeket a Fogyasztó kellő gondosságának elmulasztása okozott,
- A víz vagy a berendezés nagymértékű szennyeződése, amely a termék károsodását okozza,
- A Termékek a rendeltetésüknek nem megfelelő módon használata.
- A Termékek normál használatból eredő kopása és elhasználódása.
- A Termék hiányosságát a Fogyasztónak legkésőbb a Termék átadását követő 14 naptári napon belül jeleznie kell. A Termék hiányosságára vonatkozó reklamáció ezen időpont után történő benyújtása kizárja a Garanciavállaló felelősségét.
- A Garanciavállaló nem felel az e bekezdésben leírt okok bármelyike által okozott személyi vagy vagyoni károkért. A garancia nem terjed ki a gránit mosogatók olyan hibáira, amelyek alapján egy adott gránit mosogató B kategóriás terméknek minősül, és ennek következtében az adott gránit mosogató eladási árának csökkentését eredményezik.
- A garancia nem terjed ki a mechanikai károkra, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, a szándékos vagy véletlen károkra, a gondatlanságból eredő károkra, a normál elhasználódásból eredő károkra, a kopásból vagy karcolásból eredő károkra, beleértve a gránit mosogató felületén más konyhai tartozékok karcolásából által okozott károkat.
§7 PANASZELJÁRÁS
- A panasz bejelentése.
- A reklamációt a hiba felfedezése után haladéktalanul be kell jelenteni.
- A panasz bejelentésének a következőket kell tartalmaznia:
- Fogyasztói adatok (név, elérhetőségek),
- a reklamált termék neve,
- vásárlást igazoló bizonylat (számla),
- a hiba részletes leírása, fényképes dokumentációval alátámasztva,
- Ha a reklamációban hiányosságok lennének a 7.1.2. pontban foglaltaknak megfelelően, a garanciavállaló felhívja a Fogyasztót, hogy azt meghatározott, de legalább 7 napon belül egészítse ki. Ebben a helyzetben a garanciavállalónak a bejelentés feldolgozására rendelkezésre álló határidő a hiányosságok pótlásának időtartamával megfelelően meghosszabbodik.
- A fogyasztónak reklamációs bejelentést kell küldenie a Garanciavállalónak:
- e-mailben a Garanciavállalónak ([email protected]), vagy
- írásban a következő címre: Primagran sp. z o.o., Żuławki 15c, 82-103 Stegna, Lengyelország.
- A Garanciavállaló a panasz beérkezésétől számított 14 naptári napon belül megvizsgálja a panaszt, és választ küld a Fogyasztónak a címére, amelyben tájékoztatást ad a következőkről:
- a panasz elfogadásáról, valamint a panasz kezelésének módjáról, vagy
- a panasz indokolással történő elutasításáról.
- Jogosultság.
- A garanciális jogosultságok közé tartozik:
- megjavítja a terméket, vagy
- a hibás Terméket egy új, hibátlan Termékkel cseréli ki, vagy
- a Fogyasztó által kifizetett ár egy részének (árengedmény) vagy teljes összegének visszatérítése.
- A Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a hiba kijavításának módját a fenti bekezdésben meghatározott lehetőségek közül válassza ki.
- Ha a hibás Termék kicserélése hibátlan Termékre nem lehetséges, a Fogyasztó jogosult a kifizetett ár visszatérítésére.
- A Garanciavállaló nem viseli a Termék szétszerelésének és újbóli összeszerelésének költségeit, és nem felel az ebből eredő károkért.
- Az új Termék kiadásának vagy a teljes vételár visszatérítésének feltétele, hogy a hibás teljes Terméket a Garanciavállaló költségére először vissza kell küldeni a Garanciavállalónak. A visszaküldött terméket megfelelően biztosítani kell. Visszaküldési cím: Primagran Sp. z o.o., ul. Starocińska 8, 82-100 Nowy Dwór Gdański, Lengyelország.
- A felismert hibákat a Garanciavállaló költségére a reklamációs igény elismerésétől számított 14 munkanapon belül kijavítják. Abban az esetben, ha pótalkatrészek behozatalára van szükség, a Garanciavállaló fenntartja a jogot, hogy a Fogyasztó előzetes tájékoztatása után meghosszabbítsa a fent említett határidőt.
§8 INDOKOLATLAN KÖLTSÉGEK
- Az indokolatlan panaszok minden költségét a Fogyasztó viseli a jelen Garancia keretében.
§9 A FOGYASZTÓ KÖTELEZETTSÉGEI
- A részletes telepítési, karbantartási és üzemeltetési szabályokat a StoneStyle márka telepítési útmutatója tartalmazza. A fogyasztó köteles elolvasni és betartani a garanciális feltételeket, a StoneStyle márka telepítési útmutatóját.
§10 KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
- Abban az esetben, ha a reklamációt elfogadják és a terméket kicserélik, a garanciális időszak újrakezdődik. Ha a Garanciavállaló kicserélte a Termék egy részét, a garanciális időszak csak a kicserélt termékrészre vonatkozóan indul újra.
- A garanciális idő meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó a garanciális tárgy hibája miatt nem tudta azt használni.
- A jelen Termékszavatosság semmilyen módon nem zárja ki, korlátozza vagy felfüggeszti a Fogyasztónak az eladott termék hibáira vonatkozó garanciális rendelkezésekből, vagy az eladónak az áru szerződésszerű nem megfelelősége miatti felelősségéről szóló rendelkezésekből eredő jogait.
check_circle
check_circle